Forum » Fotoğraflı Define İşaretlerinize Yorumlar

çözebilecek varmı yorumlarınızı bekliyorum ustalar

  • 15 Kasım 2011 17:12:38 EET

    hocam yaklaşık bir metre yerin altında çıktı sizce ne anlama geliyor

    • 55 mesaj
    15 Kasım 2011 17:18:51 EET
    merhaba çıkan nesnenin boyutları hakkında bilgi verebilir misiniz?
  • 15 Kasım 2011 17:25:24 EET

    merhaba hocam sert kırmzı bir taş ebatları ise eni 40 cm uzunluğu 90 cm

    • Moderatör
    • 201 mesaj
    15 Kasım 2011 21:38:16 EET

    selamlar sayın selami özkan kardeşim bu senin işaretin ilk önce duruşu yanlış yani ters resimlemişsiniz  çünkü hacı yukarda çizgileri yani merdiven kısmı aşağıda olacak..bunun anlamıda burda önemli bir statülü papaz mezarının oluşudur. Buraya üç merdivenle inilerek içeri girilip  mahsenli giriş olan açılıpta girilmesi gereken oda içi mezarından başka bir şey değil..yanlız burda tuzaklarada olabilir dikkatli olmalısnız..kolay gelsin..


    Mesaj bahtiyar tarafından 20 Kasım 2011 19:54:00 EET tarihinde düzeltilmiştir"
    • 55 mesaj
    20 Kasım 2011 01:11:28 EET
    Başka bir yorum : slm kardes bence bu kapak tası altında bırsey olabılır basarılar dılerım bence guzel bırsey bulmussun :D
    • Moderatör
    • 201 mesaj
    05 Aralık 2011 19:38:17 EET
    Sayın yönetim yaptığımız yoruma tatmin olmadınız o zaman..selami zaten pekte ilgilendiğide yok gibi....
    • 55 mesaj
    05 Aralık 2011 23:08:06 EET
    Sevgili bahtiyar poyraz bu benim yorumum değildi. Sadece konuya katkı yapmak istedim. Alıntıydı.
    • Moderatör
    • 201 mesaj
    09 Aralık 2011 12:45:33 EET
    Size teşekkür ediyorum ilgilenipte bilgi paylaşımının çoğalması için yardımcı olduğunuzdan dolayı....nedense konunun sahibi arkadaşımız hiiiç oralı olmuyor üstelikte hiçte bir farklı anlatım açıklığıda getirdiğide yok her nedense...oda haklı ne ekerse onu biçer diyorum...
  • 12 Aralık 2011 18:32:54 EET

    üstadlar bu aralar çok yoğun olduğum için hiç ilgilenemedim ve Bahtiyar Poyraz hocam lütfen ön yargılı olmayın

     

     

  • 12 Aralık 2011 18:48:03 EET

    sayın yönetim kapak taşı altında bir şey yok ama bahtiyar poyraz hocanın yorumlarına katılıyorum çünku usta insanlardan en çok duyduğum yorum bu. birde bu işaretin biraz yukarısında yumurtaya benzer yaklaşık bir buçuk iki metre  büyüklüğünde bir taş vardı. butaşı kaldırdığımızda altında v harfi vardı büyük ihtimalle yön gösteriyordu ve bu taş farklı nedenler için tarip edildiğinden hangi yönü gösterdiğini bilmiyoruz

     


    Mesaj Deleted Member tarafından 12 Aralık 2011 18:57:37 EET tarihinde düzeltilmiştir"
  • 12 Aralık 2011 18:54:01 EET

    buranın zemini mağaraya yatkın fakat taşın bulunduğu zemin çok rahat kazılır ancak bir iki metre yukarısı çok sert zemin

    • Moderatör
    • 201 mesaj
    05 Mart 2012 01:49:54 EET
    selami özkan said:

    üstadlar bu aralar çok yoğun olduğum için hiç ilgilenemedim ve Bahtiyar Poyraz hocam lütfen ön yargılı olmayın

     

    Selamlar sayın selami özkan ustam kesinlikle ön yargılı falan değilim konu açılıpta pek ilgilenen olmadığı için öyle söyledim..biz kimizki yargı yapabilelim.biz aciz kullarız..yargı adaletindir..kolay gelsin..

  • 05 Mart 2012 16:54:48 EET
    ustam bana brz yrdmcı olurmusun mesela buranın girişi ne tarafta
    • Moderatör
    • 201 mesaj
    05 Mart 2012 20:18:32 EET
    selamlar sayın selami özkan usta siz ilk önce bu işaretin olduğu yeri geniş çevreli vede tam düzgün olarak resimleyipte atın bakın o zaman buranın çözümü ne kadar basit olacak..bekliyorum..kolay gelsin..
    • Moderatör
    • 201 mesaj
    05 Mart 2012 20:18:35 EET
    selamlar sayın selami özkan usta siz ilk önce bu işaretin olduğu yeri geniş çevreli vede tam düzgün olarak resimleyipte atın bakın o zaman buranın çözümü ne kadar basit olacak..bekliyorum..kolay gelsin..
  • 12 Mart 2012 21:53:29 EET
    selam üstad şu an resimleyemem çünkü herşey karın altında öğrenmek istediklerini sor ben yazarım
    • Moderatör
    • 201 mesaj
    14 Mart 2012 18:49:09 EET
    Selamlar selami usta sizin tek noksanınız nedir biliyormusunuz..resimin ters çekilipte siteye yanlış duruşu şeklinde atılmasıdır..ustam sadece şunu diyeceğim..eğer senin resimdeki hac işaretinin şimdi üzerinde görülen çizikler aslında aşağı doğru bakık vaziyette olmalıki o çiziklerin sayısı kadar hemen önünde başlanıpta sıralı merdivenleri bulduktan sonra biraz ileri doğru giden mahsenli yolun az ilerisindeki odanın içindede zaten mezarı bulacaksınız..hepsi bundan ibarettir değerli ustam..siz burda ilk yapacağınız iş büyük bir sabırla anlattığım şekilde ve o yönde ön araştırmalarınızı vede çalışmalarınızı yapmalısınız..allah kolaylıklar versin...
    • 55 mesaj
    16 Mart 2012 02:35:53 EET
    Bahtiyar Poyraz hocam Defineharitasi.com sitemizin forum kısmında sizi göremiyoruz? Bir Sorun mu var acaba orasıyla ilgili?
    • Moderatör
    • 201 mesaj
    19 Mart 2012 18:55:26 EET
    selamlar sayın yönetim evet malesef var..çünkü sebebine gelince orda bazı sonradan gelen kendini bilmiyen bazı üyelerin pervazsızce saçma sapan anlamsız vede kırıcı yorumlarına o sitede hiç bir ikaz yapılmadığı gibide benim yaptım ikazlar hep dengesiz bazı üyelerce beni hedef gösterilerek anlamsız yazılan yorumların yapılması tabiki beni üzdü çünkü sizlerin dur demediği veya diyemediği kendini bilmez üyeleri net vede sert bir şekilde ikazlarda bulunduğumda siz yöneticiler hep sessiz kalıpta bazı kendini beğenmiş saçma sapan yorumlar yazarak kendini bir şeyler sanan bazı üyelerinde tek taraflı yazdığı boş işe yaramayan vede saçmalıklarla dolu olan yoprumları tabiki beni ister istemez üzdü ne oldu bu sitede dandik işten anlamayan insanlarca ben farklı düşlüncelerle yanlış lanse edilm eye başlandım.tabiki, bu olaya bende çok kırılıpta üzüldüm.siz olsanız böyle bir durumda ne yapardınız.böyle bir sahipsiz siteyde daha dururmuydunuz size soruyor vede cevabınızı bekliyorum...saygılarımla...allaha emanet olun...
    • 55 mesaj
    20 Mart 2012 00:37:29 EET
    http://www.defineisareti.com/forums/topic/420/define-siteleri/view/post_id/815 konusunda yazdım.
  • 20 Mart 2012 13:37:02 EET

    bahtiyar poyraz hocam usta yorumlarınız için teşekür ederim yanlız kafama takılan taşın altı yaklaşık üç metre kazıldı ama hiç bir şeye denk gelinmedi acaba daha mı fazla kazılması gerekir ve burda tuzaklardan bahsediyorsunuz nasıl tuzaklar olabilir biraz bilgi verirmisiniz. ve bu işaret hangi uygarlıktan kalma ve burdaki mezar kimin mezarı mesela bir kralın mezarı mı. nden buraya defnedildi... hocam benim amacım burda çıkan bir hazine veya define değil daha çok burdan çıkacak tarih... bu işler benim için bir hobi çocıkluktan beri tarih hep ilgimi çeker o yuzden burayı açığa çıkarmayı çok istiyorum... saygilar

     


    Mesaj Deleted Member tarafından 20 Mart 2012 13:40:28 EET tarihinde düzeltilmiştir"
    • Moderatör
    • 201 mesaj
    21 Mart 2012 19:37:30 EET
    selami usta bu işaretin taşının hemen altı olmamalı bir kaç adım önlerinden başlanıpta ileri vede derine doğru gidilmeliydi ayrıcada burda en az beş metreyi inmedende sonuç alamazsınız..allah kolaylıklar versin..